2007. október 1., hétfő

Téli képes RR


Ma végeztem Korena mikulásával.
Nagyon szeretem ezeket a kis mintákat, meghozzák a karácsonyi hangulatomat, bár még csak ősz van.
Az elején nem volt nagy kedvem az RR-hez, mivel az előttem lévő emberke örökös csúszásban van. Állandó telefonálgatások után hajlandó csak továbbküldeni az anyagokat.
Most ebből a körből kihagytuk, tehát nyugodtam hímezhettem, nem kellett kapkodnom.
Már nem sok van hátra, és véget ér, hazaérkeznek a mikulásaim.
Valószínű, hogy kis lógók lesznek belőle.









Még adós vagyok Szandrám ellenőrző borítójával.
Az iskolában, az osztálytársak körében nagy sikert aratott.
Kaptam egy csomó megrendelést, de mondtam a csajoknak, hogy nem vállalom. Pénzért semmiképp.
Viszont mindenki aki megérdemli, meg fogja kapni szülinapi ajándékként.
Most azon "versenyeznek ", hogy kinek lesz előbb szülinapja.
Komolyen olyanok, mintha kicsi gyerekek lennének.
De nem húzom őket, ahogy lesz egy kis időm , kihímzem, és megkapják egyszerre.

1 megjegyzés:

Ralina írta...

Sziamia! Én csak most tévedtem ide, és nini mit látok! Tök jó lett a SpongyaBobi. :o)