2007. december 3., hétfő

Macis RR






Tegnap gyorsan megcsináltam a december havi macikát a Newton macis RR-ből. Emcé kendőjére készült, és hamarosan születendő kisunokájáé lesz.
Most még két RR-t várok, ha megjön, azokat is gyorsan elkészítem, hogy később ne legyen vele gondom.
Közben tovább böködöm az arab lányt is, haladok is vele, de lassabban, mint szeretném.
A héten elkészítettem az adventi koszorúkat, asztali diszeket a családnak, és karácsonyi díszbe öltöztettem a lakást.
A nappaliba ezt az asztali díszt készítettem.
Képzeljétek, párom járt a kézimunka boltban, és aranyos Rico bannereket hozott nekem. Hogy mikor fogom kivarrni, az még rejtély, de nagyon fogok igyekezni. Majd fotózom azt is, és utána megmutatom.
Ja, és végeztem a puzzle-val. Ma ragasztom, és utána viszem a keretezőhöz (nővéremhez).
Nem hiszem, hogy mostanában fogja keretezni, mert karácsony miatt nagyon sok a munkája, és nekem ráér januárban is.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó gyorsan kiraktad a puzzle-t, és szép lett az adventi koszorúd!

Ayla írta...

Nagyon szép lett a koszorúd és ügyes vagy hogy már a következő macid is készen van. Én még meg sem kaptam a következőt.