2008. június 11., szerda

Kézimunka táska SAL


Délután, fodrász előtt végre el tudtam menni anyagot, és fonalakat venni a táskámhoz.
Erre volt egy röpke fél órám, de sikerült.
A méteráru boltban kezdtem, egy ekrü színű, rózsás pamutszatén anyagot választottam. Hozzá bélésnek zöldet, de mivel van itthon bordó pamutvásznam is, lehet, hogy azt választom bélésnek.
Utána rohanás a kézimunka boltba, persze nem volt DMC a szükséges színben, pedig én hímezni akarom a táskám. Így Vénuszt vettem. Kaptam táskafület is, pedig abban nem is reménykedtem.
Igaz, az árától majdnem dobtam egy hátast, de legalább már ez is megvan.
Volt itthon 28-as ekrü, rusztikus vásznam, arra fogok hímeni.
Az előbb gyorsan befejeztem még egy RR-t, (később mutatom) és holnap nekiállok a táskámnak .

Már alig várom.

2 megjegyzés:

Melinda írta...

Szép anyagokat és fonalakat válsztottál!Téged ismerve pikk-pakk meglesz az első rész:))

jutka írta...

Igen, most már látom, hogy mit választottál. Nagyon szép, biztos jól néz majd ki együtt!