2008. szeptember 22., hétfő

Mór lány


Az elmúlt két hétben elég sűrű programom volt. Nem igazán értem rá blogolni.
Lassan elkezdődik a kosárlabda bajnokság, felkészülési tornák, meccsek zajlanak, és nekünk ugye ott a helyünk. :-)))
De azért volt időm hímezni is. Elkészültem ma délelőtt a mór csajszival,már csak egy kis kontúr hiányzik, azt még ma este belebököm. Szerettem hímezni, de ilyen lassan még nem készültem el egy hímzésemmel sem. Valamikor februárban kezdtem, de sok- sok RR, és egyéb sürgős hímezni való jött össze. Így 10 hónapig tartott, de volt úgy, hogy 3-4 hónapig hozzá sem nyúltam.
De elkészült, és ez a lényeg. Mosás, vasalás után az arab csajommal együtt viszem nővérkémhez, és választunk nekik valami szépséges keretet.

3 megjegyzés:

Melinda írta...

Nagyon szép lett!Kíváncsian várom milyen keretet választasz hozzá!

Ayla írta...

De szép lett! Egyszer majd én is szeretném ezt kihímezni.

Delfike írta...

Fantasztikus!Gyönyörű!
A lényeg,hogy elkészült!!