2008. december 8., hétfő

Még mindig képek nélkül

Újabb RR-ek érkeztek hozzám a héten.
Az angyali RR-ben Vkagi anyagára hímeztem, és ezzel befejezettnek tekinthetem részemről az RR-t Azt hiszem, már ideje volt. Álltunk vagy háromnegyed évet, de most végre vége. Az én anyagomra még egy kicsit várnom kell, de ha eddig kibírtam nélküle, ezután is türelmes leszek.
Igaz, idén decemberben már adventi kalendárium formájában képzeltem el az angyalkákat, de majd meglesz jövöre.

A 13 szépség RR-ben Lizzy anyagára hímeztem az utolsó előtti nőcit. Még egy anyag van hátra, de azt hiszem, azt már csak januárban fogom megkapni. Jó lett volna még idén befejezni, de már mindegy.

Csicsóné Melinda szíves invitálására jelentkeztem egy újabb RR-be. Jövőre már csak ez az egy kötelező hímzésem lesz, mellette nyugodtan hímezhetem az eltervezetteket. ÍMert tervem az van bőven. Van még egy befejezetlen Lanarte képem, avval mindenképpen végezni szeretnék, és persze vannak újabb kiszemeletjeim is.

Képeket még mindig nem tudok mutatni, ezen a nyamvadt gépen nem tudom lekicsinyíteni a fotókat. De majd valahogy megoldom.

2 megjegyzés:

Melinda írta...

Jó,hogy néha-néha hallok rólad!Remélem karácsony után már több időd lesz!és tudsz mutogatni is,már nagyon várom a szépségeidet!

Melinda írta...

Szia!
van kedved hógolyózni?Várlak!