2009. március 3., kedd

Díjat kaptam



Mégpedig Melindától, amit nagyon szépen köszönök.



A díj Special Friends Award.Ami a következőket jelenti:
"Ezek a blogok szerfelett bájosak,a blog íróknak az a céljuk,hogy barátok és barátságosak legyenek.Nem a pénz a mozgató rugó.Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik,a barátság elterjed,és több figyelmet kap a blogger.Amikor továbbadod,kérlek vedd figyelembe ezen elveket.Válassz 8 embert."

Szerintem, mire én ezt a bejegyzést írom, ez a díj is már régen körbeért.
Egy emberkét mégis megneveznék, hisz ha Ő nincs, én sem ismernélek titeket.
Anno 2 évvel ezelőtt Ő szólt, hogy nézzek be a Nők Lapja " Xszemes társaság" fórumjára, mert ott nagyon sok olyan emberkét találok, akik ugyanolyan xőrültek, mint én. Innen egyenes út vezetett az xszemesre, az RR fórumokhoz. S ott ismerkedtem meg Veletek.
Ez az emberke nagyon jó barátnőm, s a multiról ti is jól ismeritek . Ő Eszter.

Nincsenek megjegyzések: