2009. május 18., hétfő

JJ Birthday Flowers RR 5.


Ebben a hónapban a májusi mintát hímeztem Szandra anyagára. Imádom ezt az RR-t böködni.
Egyik kedvencem a gyöngyvirág, bár ilyen formában még nem találkoztam vele.
Már 1,5 hete készen van, de postázni még nem tudtam.
Nagyon kevés a szabadidőm van mostanában, sajnos.

Hét végén nekiálltam a Lanarte Tea samplernek. Még nem tudok mutatni érdemi hímzést, de amint nagyobb haladást értem el, megosztom veletek.

Hogy az mikor lesz, nem tudom. Folytatódik a rájátszás, holnap megint Paksra megyünk.
A legutóbbi meccsen itthon balhé volt, amit a média még fel is fújt. Szerintem annyira nem volt vészes a dolog. Nem volt semmiféle bíróverés, "csak" annyi, hogy egy berohanó szurkoló meglökte a sporit. De arról, hogy miből indult ki az egész balhé, arról mélyen hallgat mindenki.
Én ott voltam, láttam a saját két szememmel.
Pedig érdemes volna azt is megosztani a közvéleménnyel. És akkor talán nem mi lennénk a csúnya, balhézó, állat szurkolók, akiket példásan meg kell büntetni.
Na mindegy, ez van.

Nincsenek megjegyzések: