2009. szeptember 8., kedd

SWAP II.

Azzal kezdeném, hogy ennek a bejegyzésnek már jó 10 napja meg kellett volna íródnia,
de időhiány miatt sajnos nem sikerült.
Ezért bocsánatot kérek Enigma Krisztitől.


Augusztus végén érkezett meg hozzám az ajándékom az angyalkámtól, aki ezúttal Kriszti volt.
Először csak kívülről nézegettük a csomagot Szandrával, majd a belsejébe is belekukkantottunk.
Egy gyönyörű kis szütyőt kaptam, hozzá való tűpárnával, csokoládébarna 18-as aidát, multicolor fonalakat szebbnél-szebb színekben, és egy tündéri gyöngyből fűzött fehér kutyuskát, aki a mi kis Ninánkat formázza.
A kis szütyőt mindjárt használatba is vettem, az aktuális kézimunkám van benne, ami jelenleg horgolás.
A gyöngykutyust a kulcstartómra tettem, de azóta már Szandrám iskolatáskáját diszíti, mert addig könyörgött, amíg mégis csak nekiadtam.

Kriszti! Még egyszer nagyon szépen köszönöm ezeket a csodálatos ajándékokat, nagyon- nagy örömet szereztél vele.

(A képeket Kriszti blogjáról " loptam", bocsi. )


2 megjegyzés:

Judit írta...

Nagyon szépeket kaptál! Gratulálok hozzájuk!!

Melinda írta...

Jó hallani/olvasni felőled!
Szépségeket kaptál!Használd egészséggel!!