2009. október 12., hétfő

JJ Birthday Flowers RR 8-9.




Ezt a két kendőt sem mutattam még nektek.
A nyolcadik minta Józóné kendőjére készült, hímzővászon 1 szálára. Hát egy kicsit megszenvedtem vele, olyat tettem, amit eddig még sosem. :-)))
Elővettem a fiók mélyéről az eddig még sosem használt hímzőrámám.
Úgy egy kicsit könnyebb volt hímezni.
A szokásos 1 nap helyett 3 napig küzdöttem, de megérte, mert szerintem szép lett.





A kilencedik blokk Gyöngyeszé lett. Itt nem volt semmi gond, hamar tovább is küldtem a két kendőt Danának, és most a hétre várok még kettőt.

Mondtam már, hogy imádom hímezni ezeket a mintákat? Ha megkapom azonnal neki is állok majd, aztán már csak az utolsó, decemberi minta lesz hátra ebből az utolsó RR -emből.

1 megjegyzés:

Delfike írta...

Nagyon szeretem én is ezeket a mintákat! Már csak Gyöngyeszére ( ami már nálam van) és Ági kendőjére kell nekem is ebben az rr-ben hímeznem. Amúgy én is úgy vagyok vele,ha megkapom igyekszem hamar megcsinálni. :)