2010. november 17., szerda

Kiri, avagy kötögetek, bontogatok....


Az előző bejegyzésemben utaltam arra, hogy Katánál milyen gyönyörűséges fonalakat láttunk.
Nos, nekem természetesen vennem kellett, és persze, hogy nem bírtam ki, feltétlenül neki kellett állnom még tegnap kötésének.
Első kendőm lesz ez, ha egyszer elkészül. "Sokáig" filóztam, hogy mit kössek, végül megállapodtam magammal, hogy elsőre talán egy kiri lenne a legjobb. Nem tűnik olyan nehéznek a mintája, és elég haladós is. Vagy 20 éve nem kötöttem csipkét, ezért bevallom,hogy az elején küzdöttem vele becsülettel, de most már elég jól belelendültem. Igaz, néha bontok is, de egész jól haladok.
Ez a kép tegnap készült kinn a teraszon,mikor végre kisütött a napocska.Így látni igazán, milyen szépek a színei a fonalamnak.
(Soleil Évitől kérdezném, ha erre jár, hogy vajon elég lesz-e egy gombolyag fonal, vagy vegyek még egyet? 10 dkg =550 méter, és 5-ös tűvel kötöm)

10 megjegyzés:

Soleil írta...

Móka, ez milyen szép!!! Nekem is van ugyanilyen, én még csak nézegetem:-D
Hát tanácstalan vagyok... Néztem a Ravelryn, a Kirinél azt írja, hogy 623-640 m kell. A különböző projekteknél meg más-más a hossz, van akinek 519 m ment bele, de van olyan is, aki 900 m-t elhasznált. Fonaltól függ. Én is kötöttem már több Kirit is, lett könnyebb is, nehezebb is.
Amilyen tempóban te haladsz, hamar kiderül, kell-e még hozzá:-)

Móka írta...

Köszi Évi!
Akkor nem teszem félre,hanem ezen dolgozom a következő hetekben.Aztán majd meglátom.
Egyébként már most kb 80 cm széles,és gyönyörűűűűű.
Azt hiszem hamarosan veszek még ebből a fonalból,de hogy fogok a sok szép szín körül választani?????

mannamari írta...

Gyönyörű! Nagyon klassz fonalat választottál.

xJuDesign írta...

Móka, ez csodaszép lesz! Gyönyörűt választottál:-)
Megmondom őszintén, én is kacérkodtam a vásárlás gondolatával, de tiszta szerencse, hogy 15 éve nem volt kötőtű a kezemben, így nem csábultam el:-) De ami késik, nem múlik!
Jó kötögetést!

lujza62 írta...

Móka a Kiri nem is rossz ötlet lehet én is azt csinálok az enyémből.Nem is merek Kata felé menni mert minden színből vennék.Szombaton ha nem felejtem el elviszem neked amit ígértem.

Kriszti írta...

Nem is tudom, hogy melyik szín a legcsodálatosabb, ez is nagyon tetszik!! Bárcsak én is tudnék ilyet...

Móka írta...

Köszi csajok!
Tegnap jártam a Plaza felé, férjem meg is kérdezte, hogy nem akarok-e bemenni fonalért,mert nagyon úgy néz ki, hogy egy gombolyag nem elég egy kirihez. De inkább nemet mondtam,mert akkor biztos, hogy nem egy gombolyag jött volna velem haza.:-))
Majd elküldöm a gyermeket egy kis fonalmintával, hogy ilyet vegyen, és akkor nem tudok elcsábulni.
Délután , ha lesz egy kis fény majd fotózok,már 10 "levél" van egymás felett a kendő közepén.

Kata várlak,dolgozom, mint mindig.

lujza62 írta...

kellett nekem meglesnem a kiridet élőben:))nekiálltam én is de azt hiszem ebből auróra sál lesz újfent és ajándékba.Mi is voltunk a párommal fonalnézőben.ez már mazohizmus hogy elmegyek megnézem.Nekem nincs blogom igy lehet ha kész mailban elküldöm neked milyen lett.

Delfike írta...

Móka, esetleg eltudnád küldeni a kendő leírását, mintáját?Én is szeretnék ilyen szépséges csipkekendőt.Sajnos ilyen háromszögletűnek még nem mertem neki állni,de a Vénusz után szeretném megpróbálni.
Köszike előre is!

Móka írta...

Delfike! A blogodon megadott gmailes címedre küldtem emilkét.