2007. november 19., hétfő

Újabb RR-ek







A héten letudtam a novemberi RR-eket.
A téli képesben Vkagi anyagára hímeztem, és ezzel ezt az RR-t befejezettnek tekinthetem a részemről. Már csak várnom kell a saját kendőmet, ami sajnos nagyon el van maradva.
Egyszer talán visszaér hozzám.





A teáskanna RR egy kicsit megizzasztott. Elzizi terítőjén a betét a legnagyobb jóindulattal volt csak kongrénak nevezhető. Nem volt egyenletes, elég fura volt rá hímezni. Elő kellett vennem egy 20-as hímzőtűt, mert a 26-os tűim elvesztek a lyukakban. De azért megbírkóztam vele.








A Macis RR-ben Jezsek anyagára hímeztem. Ezt örömmel tettem, Jezsek pici pocaklakójának készül.



ERzek után pedig újra előveszem az arab lányt, és minél előbb befejezem.

1 megjegyzés:

Ayla írta...

Nagyon ügyi vagy hogy már készen vagy minddel, én még a macit csak most csinálom.Mikit meg ugye majd remélem a hétvégén.