2009. január 27., kedd

Egy jó nap





Ma nagyon jó napom volt.
Nem is tudom, mivel kezdjem.
Talán azzal, hogy visszakaptam a laptopomat. A szervízben egy nap alatt meggyógyították, valamit kicseréltek benn, aztán már ma hozta is haza a futár. Most működik rendesen, minden oké vele.

Aztán ma délután csengetett a postás. Az APEH-től hozta az adóbevallásos levelet , és mellette egy csomagot is. :-)))
Mit gondoltok, mi volt benne??? Hát egy RR-es kendőm, ami befejeződött végre, igaz, már 1,5 hónapja, de az örömömet a késés sem tudja elrontani. Ez az első olyan RR ugyanis, amiben mindenki hímzett a kendőmre, nincsenek benn üres lyukak. Itt is szeretném mindenkinek megköszönni a munkáját. Volt a csomagban egy másik kendő is , Türlivirlié. Úgy gondoltam, hogy már ő is eleget várt, ezért összekaptam magam, és az előbb kész is lettem a 12. nőcijével. Már be is csomagoltam, holnap röppen haza Győrbe, elsőbbségivel. Mindezt persze titokban követtem el, Gyöngyvér nem sejt semmit. (Remélem, nem olvassa a blogomat :-)))) Fotózni is elfelejtettem, annyira siettem.

Ha már postára megyek holnap, útnak indítom Mannamari felé a JJ Birthday Flowers kendőmet.
Erről majd még írok bővebben, most csak egy képet mutatok .


Mutatom még a magyar mintakendős SAL-t, amit végre befejeztem.


Az elkövetkezőkben pedig egy babaköszöntőt fogok hímezni, Móni barátnőmnek. Ő egy idős velem ( 37 éves), és hosszú- hosszú évek, és sok -sok próbálkozás, orvoshoz járás után márciusra várja kislányát, Emmát. :-))
Erről képet nem tudok mutatni, majd ha már haladtam is vele valamit.

1 megjegyzés:

Melinda írta...

Örülök,hogy visszaért az RR kendőd,leld örömöd benne!
A magyar Sal kendőd nagyon jó lett,bárcsak én is itt tartanék már vele!
Ha időd engedi,nézz be hozzám!