2009. január 12., hétfő

Kontúrral

Szombat este elkészültem a Nimue kép kontúrozásával. Eddig azért nem mutattam, mert reménykedtem, hogy változnak a fényviszonyok. De ma rájöttem, hogy hiába várok, tehát fotóztam. A képek nem adják vissza az eredeti színeket, a hímzős lámpám fényénél készültek.
A selyem fonál miatt a vaku szóba sem jöhetett, sajnos.




Nagyon szerettem hímezni, szűk két hét alatt készült el a kép. A színeit egyszerűen imádom. Az ősz összes gyönyörű árnyalata megtalálható a hímzésen.
Szandrám már lecsapott rá, az ő szobájába szeretné,bár én a nappaliba szántam. De most álljak le vitatkozni egy szem gyermekemmel? :-)


Szombat este óta sem tétlenkedtem, nekiálltam a JJ Birthday Flowers RR első mintájának.
Szó szerint csak nekiálltam, aztán félre tettem. Most varrok. Sapkát, pulcsit , jó meleg polár anyagból. Holnap, 3 hét szabi után újra munkába állok. Nincsenek illúzióim, hogy a piacon mennyire lesz hideg. A szenteste délben otthagyott mentes ásványvizem tuti belefagyott az üvegbe. Nem akarok megfázni, muszáj jól felöltözni. Vastag harisnya, sízokni, macskanadrág, bélelt kordnaci, hótaposó csizma. Mire mindet magamra veszem, szinte mozdulni sem tudok. Imádom a munkám, de télen inkább hanyagolnám. De csak a körülmények miatt, és nem másért.

2 megjegyzés:

Dóra írta...

Egyszerűen csodás lett!!! HOgy két hét alatt elkészült, azért meg még plusszban is irigykedem;)
Megértem a lányod, hogy lenyúlta a szobájába!!!

mannamari írta...

Csodás lett ez a kép!
Eddig még nem is láttam.