2009. január 22., csütörtök

Készen vagyok


Mármint idegileg.
Az új laptopom bemondta az unalmast. Péntek este még rendesen működött, szombat délután pedig már be sem lehetett kapcsolni. Felhívtuk a srácot, aki szervizelni szokta a gépeinket, de ő sem tudott vele mit kezdeni. A netről levadásztuk a hp ügyfélszolgálatának a tel.számát, és onnan kértünk segítséget.
Nos, nem akarok semmit elkiabálni, de olyan korrekt ügyintézéssel, ami ott van, még nem találkoztam. Kapcsolták a szervizt, a szervizes lefuttatott egy hibakereső programot az elmondottak alapján, mondta, hogy mivel próbálkozzunk, majd miután erre sem reagált a gépünk, kért engem a telefonhoz. ( Eddig a haverunk beszélt vele.)
Adott egy ügyfélszámot, majd megkérdezte, hogy a csütörtöki napon délelőtt, vagy délután küldheti-e a futárt a gépért, mert sajnos be kell vinni a szervizbe. De legkésőbb 7 napon belül el fog készülni a gép. Most vitték el az előbb, hétfőn már telefonon érdeklődhetek, komoly baja van-e.
(Ez nekem nagyon új, mert amikor a régi Asus gépemben cd meghajtót kellett cserélni, egy hónap alatt tudtak bele alkatrészt hozni, és még utána 2 hét volt, mire bele is szerelték.)

Mindez nem elég, ma jött egy levél a rendőrségtől, kedves férjem gyorsan hajtott. Konkrétan 50 helyett 69-cel. 30 000 Ft bírság. Oké, hibázott, rendben van. DE!!!!!
Mi az öreg ördögnek vett akkor az autóba radardetektort, ami ugye a trafipaxot figyeli, és lézerblokkolót, ami a lézeres mérőket iktatja ki???? Nem romlottak el ezek a bizonyos szerkentyűk, csak egyszerűen elfelejtette bekapcsolni a drága férjem.
Most nagyon nem hiányzott ez a bírság, a lakáshitelünk már így is 17000 Ft-tal több, mint amikor megkötöttük. Mindegy, ez van.


Most újra Szandra gépéhez kényszerültem, szombat óta ma először.
Hímeztem is: a JJ RR-ben készen vagyok az első mintával, és a magyar mintakendős SAL-t böködöm éppen. Ez már régen véget ért, csak nekem volt nagy elmaradásom, konkrétan 3 blokk. Ebbők kettő és féllel már végeztem, szerintem még a héten sikerül is befejeznem. Így egy "kötelezőt" már letudtam erre az évre.
Képeket talán tudok majd mutatni, ha le tudom őket kicsinyíteni. Minden esetre próbálkozni fogok vele.

Nincsenek megjegyzések: