2009. április 27., hétfő

JJ Birthday Flowers RR


Tegnap elkészültem az RR-ben az áprilisi mintával, amit Panó Évinek készítettem. Majdnem egy hónapig időzött nálam a csomag, egyrészt, mert volt sürgősebb munkám is, másrészt pedig azért, mert nem igazán akarózott nekiállni. Évi "fordítottan" hímez, és tőlünk is ezt kérte. Eleinte kicsit furcsa volt, aztán belelendültem. Végül 2 nap alatt végeztem a hímzéssel.

* * *

Ezek után, hogy a "kötelezőket" letudtam, végre nekiállok a Lanarte teás képnek. Már nagyon várom, hogy belebökjem a tűmet. Ez lesz a "hivatalos" projekt . És persze lesz egy titkos is, szintén Lanarte, Szandrus névnapjára, egy afrikai csajszi. Erre 3 hetem van, jó lesz belehúzni


1 megjegyzés:

Melinda írta...

Ügyes vagy!
Nagyon szép,meleg színei vannak az afrikai nőcinek,kíváncsian várom a folytatást:)Persze a teást is!