2009. április 6., hétfő

SWAP


Pénteken hajnalban egy e-mail elolvasása után tudtam, hogy jó napom lesz. Nina jelezte, hogy az angyalkám (Julcsi) postára adta az ajándékomat. Alig bírtam magammal a munkahelyemen, zárás után a buszt sem vártam meg, gyalog siettem haza. ( Mondjuk semmivel sem értem haza hamarabb, de mindegy. ) 2 óráig vártam a postást de nem érkezett meg. Ekkor Szandrussal elmentünk a boltba, majd mikor hazaértünk anyósom kiabált az ablakból, hogy menjek át, mert vastag borítékom jött.
Mindjárt fülig ért a szám, aztán pedig összevesztem a gyermekkel, hogy melyikünk bontja ki. Ez egyszer nem engedtem neki, én bontottam.
Julcsi volt az angyalkám,akitől az ajándékot kaptam:
egy gyönyörűséges epres tűpárnát, egy ollóőrt, 2 melírozott dmc fonalat. Szandrus és apa Milka csokit, Nina pedig Pedigree jutalomfalatot kapott. (Nagyon ízlett neki, ilyet még sosem evett, de pillanatok alatt eltüntette.)

Julcsi! Még egyszer szeretném megköszönni, nagyon - nagy örömet szereztél nekem.



Nincsenek megjegyzések: