2009. április 20., hétfő

Pakkot kaptam

Még húsvét előtt, talán csütörtökön érkezett a postás, és egy csomagot hozott, amire nem is számítottam. Mikor láttam, hogy Melindától érkezett, arra gondoltam, hogy a soron következő RR-es kendőt küldi.
Aztán észrevettem, hogy a borítékra ráírt 3 betűt: "PIF".
Gyorsan kibontottam , és a következő pillanatban már fülig ért a szám.
Melinda drága, még egyszer nagyon szépen köszönöm. Annyira gyönyörűek.
Kaptam egy Tralala tyúkanyós bannert, egy Tildás nyuszis szivecskét, és konyakos meggyet.( Honnan tudtad, hogy imádom?)
Most pedig az ajándékok:


Még egyszer nagyon szépen köszönöm Melinda. Igazi meglepetés volt. :-)))
Csak azért nem mutattam előbb, mert most jutottam el odáig, hogy hosszabb időre ideüljek a gép elé.

1 megjegyzés:

Melinda írta...

Nagyon szívesen,kedves Móka!Örülök,hogy sikerült a meglepi!