2009. április 6., hétfő

Kupadöntő :-((((



Hét végén rendezték meg a férfi kosárlabda Magyar Kupa döntőjét. A csapatunk nyerte meg a rendezés jogát, kemény 13 millió forintért. 2 napos rendezvény volt, sokkal jobb szervezéssel, mint tavaly. Szombaton játszották a két elődöntőt, ahol az örök nagy riválissal, a Körmend csapatával sorsoltak össze minket. A másik ágon a Pécs mérkőzött a Szolnokkal.
A Körmendet sikerült 26 ponttal megvernünk, a Pécs pedig kemény küzdelemben jutott túl a Szolnokon.
Vasárnap a lehető legrosszabb időpontban, 12.45- kor kezdődött a mérkőzés. (Köszönjük magyar televízió )
A meccsről nem írnék különösebben semmit, aki nézte a tv-t, az úgyis látta, hogy milyen bíráskodás folyt. (És itt nem csak az elkeseredés beszél belőlem.) Mögöttünk pártatlanok, osztrákok ültek, de ők is felháborodtak a bírók ténykedésén.
Lényeg a lényeg, a döntőt elvesztettük, azt hiszem kilenc ponttal.
Nagyon fájt, az utolsó negyed utolsó perceiben már sírtam a lelátón, sírtam a meccs után is , a játékosokkal együtt. De azért állva tapsoltuk meg, amikor átvették az ezüstérmet, és azt is, mikor Lacika átvette a különdíjat.
Nagyon mérges vagyok azokra a "szurkolókra" , akik a meccs lefújása után fogták magukat, és hazamentek, még az éremátadást sem várták meg.
Másodikok lettek a fiúk, de akkor is a mi fiaink, a mi csapatunk , és szerintem tartozunk nekeik annyival, hogy megtapsoljuk őket.

Miután hazaértünk bánatomban jól kisírtam magam, és ez után újra tűt fogtam a kezembe, és egész délután hímeztem.

Szombaton meccs lesz, Szolnokon. Nem volt szándékomban elmenni. Félek is a szolnoki szurkolók balhéjától, dolgozom is, meg nagyszombat, stb..., szóval lenne dolgom elég, de ezek után csak azért is elmegyünk, és buzdítjuk a csapatot, mert megérdemlik.

( A képeket nem én készítettem, a nyugat.hu -ról "loptam". )



2 megjegyzés:

Nina írta...

:(( Amíg otthon éltem anuyékkal
Pakson, sokat jártam kosármeccsre, még kislány voltam, amikor apuék baráti csapatához csatlakoztam. Később a bírói asztalnál ülni is volt szerencsém, apuval az eredményjelző tábláért feleltünk. Már akkor sem mindig fair módon fújtak a bírók. Sosem felejtem el azonban a meccsek remek hangulatát, hiányzik, hogy Pesten ilyesmi nem divat, csak a kisvárosokban. Na ezért is utálok itt lakni.
Együtt érzek Veled, aki ennyire szereti a sportot és szurkolni jár, annak ugyanúgy fáj, mint a játékosoknak.

Szeretném megköszönni itt is a SWAP-beli részvétedet, azt hiszem, nyáron folyt. köv... :)

Móka írta...

Köszi Nina, aranyos vagy. Én is voltam ám már Pakson meccsen, nem is egyszer. :-)))
Ma már azért kicsit más színben látom a világot, de tegnap nagyon világvége hangulatom volt.
Ez van, szurkolunk tovább, a bajnokság még nem fejeződött be.

Ha nyáron SWAP folyt.köv., akkor rám számíthatsz!!! :-)))