2008. július 28., hétfő

Hurrá nyaralunk!!!!!






Egy hetet töltöttünk egyik kedvenc balatoni kis falunkban, Balatonmáriafürdőn. A házat már rég lefoglaltuk, és bíztunk abban, hogy az időjárás kegyes lesz hozzánk. Az előrejelzésekből már sejteni lehetett, hogy strandidő nem lesz, ezért hajózásokat ( Keszthely, Szigliget, Badacsony, ...), és különböző kirándulásokat terveztünk vonattal, és persze gyalogosan. Nyaraláskor sosem használjuk az autót, autózunk év közben úgyis eleget. Ilyenkor a Nubira is pihen a nyaralónk udvarán.
Ennyire rossz időre, mint múlt héten volt, nem számítottunk. Napközben 12 fok, szakadó eső, óriási szél. 3 napig szünetelt a hajóforgalom, nem tudtunk kirándulni. Ha esetleg elállt az eső, sétáltunk nagyokat.
Úgy jöttem haza egy hét után, hogy a lábujjamat sem dugtam bele a Balatonba. Hímeztem, elkészült a tündérkém, kiolvastam mind a két könyvet, és jó sokat pihentem. Csabi szinte végigaludta a napokat, Szandrám pedig kiolvasta a kötelező olvasmányt.
Ízelítőül pár fénykép a viharról.

Nincsenek megjegyzések: