2008. július 11., péntek

A szökés


Van nekünk két egy éves degu kislányunk, Lili és Lulu. Aranyosak, tündériek, imádnak enni, a ketrecükön lógni, és mindent megrágni. Két hete vetük nekik egy hiper-szuper 4 szintes ketrecet,
mászókákkak, házikóval, 2 "mókuskerékkel", beépített etetővel, itatóval. Nagyon jól érezték magukat már az első pillanattól a ketrecben, élvezték a nagy mozgásteret.
Nos, ma este a csajok új nevet kaptak. Egyikük lett Lincoln Burrows, másikuk Michael Scofield.
Ugyanis a szép , 2 hetes ketrecükön módszeresen rágtak egy olyan helyen, ahol mi nem láttuk egy akkora lyukat, amin éppen kifértek. Szó szerint kirágták a ketrec alján a műanyagot.
Szandrám egész nap strandon volt 8 órára, zárásra mentem érte. Mikor indultam, még benn voltak a ketrecben. Aztán, mikor hazaértünk, nekiálltam sárgabarackot befőzni. Egyszer csak a konyhabútor alól kukucskált ki Lilike. Kiabáltam a többieknek, hogy megszöktek a csajok, de azt hitték, félreláttam. Na, utána kezdődött a műsor. Lilikét a konyhán viszonylag könnyen ,fél órás hajsza után sikerült elkapnom.
Luluka a hálóba vackolta be magát az ágy, utána pedig a hímzős szekrénykém alá. Na, ő volt a nehezebb ügy. Kb egy órát kínlódtunk, mire sikerült elkapni.
Most a régi ketrecükben vannak, az újat pedig visszaviszem a boltba. 14 rugót fizettünk érte nehogy már 2 hétig se bírja. Kíváncsi leszek, mi lesz a bolt reakciója.

A sárgabarack befőzés pedig holnapra maradt. :-(

Nincsenek megjegyzések: