2008. július 4., péntek

Kézimunka táska SAL 3.



Elkészült a táskám második részlete. Sajnos elég sokat kellett bontanom, mert későn vettem észre, hogy nem jó a minta, egy sor hiányzott belőle. Aztán kicsit félre is tettem, mert a bontás elvette a kedvemet. Végül erőt vettem magamon, és befejeztem. Már alig várom a következő részt, bár most lesz sürgősebb munkám is. Anyósom névnapjára (júl.29.) szeretnék egy Mirabilia tündérkét hímezni. Már összeszedtem a fonalakat, a hiányzókért Csabim holnap belép a kézimunka boltba. :-)
Pedig annyira nem szeret odajárni a drágám. Mindent felírtam neki, csak a papírt kell odaadnia az eladó csajnak. De szó nélkül elmegy, mert az anyukájának készülő képhez kell a fonal. Én ugye dolgozom, mint minden szombaton, nem tudok menni.
A táskám következő részét pedig majd a Balatonon fogom hímezni . :-)

Nincsenek megjegyzések: