2008. július 29., kedd

Mirabilia tündérkém




Nyaralás alatt végeztem a tündérkémmel. A rossz idő miatt volt elég időm hímezni, igaz, néha annyira borult volt, hogy nem láttam az anyagon a lyukakat, ahová bökni kellett.
Mikor nem esett, a teraszon hímeztem, esőben pedig ültem a teraszajtó előtt a szőnyegen , mert csak ott láttam rendesen.
Elkészült 3 nap alatt, a gyöngyözés kivételével. Azóta már a gyöngyök is rákerültek, Szandrám már el is vitte a nővéremhez kereteztetni.
Fényképet vasalás előttit tudok mutatni, sajnos elég gyűröttet. Ha be lesz keretezve, természetesen fotózom, és megmutatom.

Nagyon jó volt hímezni, azt hiszem hamarosan magamnak is elkészítem.
Most már csak a leendő tulajdonos reakcióját várom nagyon kíváncsian.

4 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Ez nagyon gyorsan ment! És nagyon szép lett!

Névtelen írta...

Szia!
Szép lett a tündérkéd, és a blogod új arculata is nagyon tetszik.
Sajnálom a popcorn Rr-t, de inkább nem mondok semmit, úgyis nagyjából hasonló lehet a véleményünk :(

Móka írta...

A blogom lehet, hogy a napokban még változni fog, ha ráérek játszadozni vele. Tegnap már nem volt rá több időm.

Az RR-rel kapcsolatban pedig nekem már annak is örülnöm kell, ha egy- egy kendőm esetleg hazaér.

Nina írta...

Nagyon szép! És milyen hamar be is fejezted :)