2008. július 12., szombat

Petal Fairy


Mutatom a tegnap esti állást. Sajnos lassabban haladok, mint gondoltam, ezer más dolgom van, nem igazán érek rá hímezni. De amire kell, biztos elkészül.
Tegnap elvittem megmutatni a nővéremnek, és ha már ott voltam, választottam hozzá képkeretet is. Kriszti lemérte, hogy mekkora lesz a kép kész mérete, megrendeli hozzá a keretlécet, meg is csinálja a keretet, és ha készen leszek vele, akár az utolsó pillanatban is készre tudja csinálni.
De jó is, ha van a családban egy képkeretező. :-))))

1 megjegyzés:

jutka írta...

Szia, bocs, hogy ide írok, de miután megküldted a blogod címét és én benéztem, erős felindulásból magam is készítettem - vagy inkább készítgetek egyet magamnak.
Nagyon tetszik!

Gyönyörű ez a hímzésed és meglepődve olvasom, hogy úgy érzed lassan haladsz. Én meg pont azon gondolkodtam, hogy tudsz ilyen gyorsan hímezni :)))